Page 3 of 24 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 31 to 45 of 358

Thread: Memorial Trackday for Bruce Mathie (loosebruce) and Daryl Smith (DSS3) (2 December)

  1. #31
    Join Date
    17th July 2006 - 02:46
    Bike
    2004 Yamaha R6 - a blue one!
    Location
    gold coast australia
    Posts
    38
    hey......what about me mete? I thought you might have hooked my zimmer frame on to your bike to give me a thrill! But then, I can understand why you would prefer Rach.....she's one mighty fine little lady eh... I plan on coming over for this, but may not get to the track until mid morning, just depends what flights I can get..... Great night out in Hamilhole with you all. D

  2. #32
    Join Date
    17th July 2006 - 02:46
    Bike
    2004 Yamaha R6 - a blue one!
    Location
    gold coast australia
    Posts
    38
    Quote Originally Posted by kiwifruit View Post
    Cheers for the support folks.
    This was the families idea, im just helping organise and advertise.
    Should be a neat day
    Not SHOULD be...but WILL be.... me thinking I might come up with something to be presented as the best Muppet Award....... think the boys would like that....cupla tadpoles and a frog or two should do it I think

  3. #33
    Join Date
    4th January 2005 - 18:50
    Bike
    Massey ferguson 7495 dyna-vt
    Location
    Hawkes Bay
    Posts
    6,909
    Quote Originally Posted by dale smith View Post
    Not SHOULD be...but WILL be.... me thinking I might come up with something to be presented as the best Muppet Award....... think the boys would like that....cupla tadpoles and a frog or two should do it I think
    hey chook!!! how are you??....brillent Idea...I wonder if we could find the best of the muppet show on DVD as a prize for the biggest muppet or muppette on the day??

    will definatly have to get you on the back of a bike yeah??
    Quote Originally Posted by Drew View Post
    Given the short comings of my riding style, it doesn't matter what I'm riding till I've got my shit in one sock.

  4. #34
    Join Date
    14th September 2005 - 14:12
    Bike
    98tls&rs250
    Location
    Breda
    Posts
    1,016
    Quote Originally Posted by sisterecho View Post
    That would be quite awesome. Although, you know I haven't been on a bike since my last ride with Daryl in November. Bit scary.
    Quote Originally Posted by kiwifruit View Post
    Cheers for the support folks.
    This was the families idea, im just helping organise and advertise.
    Should be a neat day
    Quote Originally Posted by dale smith View Post
    hey......what about me mete? I thought you might have hooked my zimmer frame on to your bike to give me a thrill! But then, I can understand why you would prefer Rach.....she's one mighty fine little lady eh... I plan on coming over for this, but may not get to the track until mid morning, just depends what flights I can get..... Great night out in Hamilhole with you all. D
    Regretfully I will be overseas by this time and will therefore be unable to make it.

    However, Allan (Kiwifruit) is gonna be looking after my bike gear and I'm happy for any of the familys to use it (there's small size gear there as well).

    Also Dale, I know you were looking at getting a bike, tho I don't know your riding experience. But Allan's also gonna be babysitting my bike for me, so if you'd like a bike to ride for the day then you are welcome to it.

    cheers
    Mark
    It's just one of those days, where you don't wanna wake up,
    everything is fucked, everybody sucks,
    You don't really know why but you wanna justify ripping someone's head off

  5. #35
    Join Date
    4th September 2006 - 21:13
    Bike
    2009 DRZ400e
    Location
    Australia
    Posts
    1,363
    I will more then likely be there... If you need some one to marshal just let me know Allan but I can't confirm whether I will be able to make it till closer on.

    Sounds like a great idea though

  6. #36
    Join Date
    26th April 2005 - 19:38
    Bike
    92 RGV 250 SP
    Location
    Gisborne
    Posts
    3,161
    I'll be there with either bells or a cast on!

  7. #37
    Join Date
    17th July 2006 - 02:46
    Bike
    2004 Yamaha R6 - a blue one!
    Location
    gold coast australia
    Posts
    38
    Quote Originally Posted by 2much View Post
    Regretfully I will be overseas by this time and will therefore be unable to make it.

    However, Allan (Kiwifruit) is gonna be looking after my bike gear and I'm happy for any of the familys to use it (there's small size gear there as well).

    Also Dale, I know you were looking at getting a bike, tho I don't know your riding experience. But Allan's also gonna be babysitting my bike for me, so if you'd like a bike to ride for the day then you are welcome to it.

    cheers
    Mark
    Hi Mark....thanks for your most generous offer. However unless you have extremely comprehensive insurance it may not be a good idea! Am still looking around - will finally decide after the inquest and some other stuff is sorted. Will also need to contact Dave at Waikato Motorcycles (?) cos he has very kindly offered to help me choose. Enjoy yourself overseas, remember where home is....ie don't forget to return to the land of your roots(?!!!) Cheers, Dale

  8. #38
    Join Date
    17th July 2006 - 02:46
    Bike
    2004 Yamaha R6 - a blue one!
    Location
    gold coast australia
    Posts
    38
    Quote Originally Posted by cowpoos View Post
    hey chook!!! how are you??....brillent Idea...I wonder if we could find the best of the muppet show on DVD as a prize for the biggest muppet or muppette on the day??

    will definatly have to get you on the back of a bike yeah??
    LOVE IT.....what an awesome idea.....people will be falling off all over the place just to vie for the privilege of being awarded such a prestigious prize! Will go and get it tomorrow.... but there will also have to be a surprise parcel as well of course.....

  9. #39
    Join Date
    17th November 2002 - 11:00
    Bike
    XB12R, FXR150, Ducati 400ss, 1125CR
    Location
    dam.. i move too much
    Posts
    5,047
    ooo.. hope the bucket is going......
    if not i'll flag... na... frig that, luke will flag... i'll beat him up and use his bucket...


    what a ride so far!!!!

  10. #40
    Join Date
    17th July 2003 - 23:37
    Bike
    CB1300
    Location
    Tuakau
    Posts
    4,771
    Quote Originally Posted by kiwifruit View Post
    Please let us know if you will be attending or if you wish to help with marshaling etc
    You can put me down to marshal.

    Just keep me abreast of the logistical details.
    Got you in my calendar now.

  11. #41
    Join Date
    25th July 2006 - 21:34
    Bike
    flippy
    Location
    North Shore
    Posts
    1,213
    Blog Entries
    1
    this sounds like fun.
    ill be there.

  12. #42
    Join Date
    27th May 2007 - 18:34
    Bike
    2006 Yammy R1
    Location
    Hamilton
    Posts
    47
    I'd love to be there on the day... Have to juggle the day with newborn baby but im sure the misus will understand lol.. keep us posted and hopefully ill be there!
    i just really dont like cops!

  13. #43
    Join Date
    17th May 2006 - 08:18
    Bike
    2010 vfr 1200f
    Location
    auckland
    Posts
    485
    sounds like i"m in.the burger might even get a run round the track thats if iv"e still got it.

  14. #44
    Join Date
    21st December 2005 - 23:41
    Bike
    HONDA EXPRESS
    Location
    forest brightly feathered
    Posts
    6,457
    Hi everyone.
    Peggy has set up a bank acc specifically for this trackday.
    Entry is by donation.

    P Mathie
    National Bank of New Zealand
    Account no. 06-0545-0316961-01

    Please use a 6 digit reference number (or your kb name / real name if the bank will allow) when making your deposit.
    P.M me the number (or name etc) when you've made the said deposit.

    Cheers,
    Allan.

    www.PhotoRecall.co.nz

  15. #45
    Join Date
    4th January 2005 - 18:50
    Bike
    Massey ferguson 7495 dyna-vt
    Location
    Hawkes Bay
    Posts
    6,909
    Quote Originally Posted by kiwifruit View Post
    Hi everyone.
    Peggy has set up a bank acc specifically for this trackday.
    Entry is by donation.

    P Mathie
    National Bank of New Zealand
    Account no. 06-0545-0316961-01

    Please use a 6 digit reference number (or your kb name / real name if the bank will allow) when making your deposit.
    P.M me the number (or name etc) when you've made the said deposit.

    Cheers,
    Allan.
    one question my friend....umm....what is the price?
    Quote Originally Posted by Drew View Post
    Given the short comings of my riding style, it doesn't matter what I'm riding till I've got my shit in one sock.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •